Home » , , , , , » Kongen og jeg (1956) Online Streaming

Kongen og jeg (1956) Online Streaming

Download Movie Kongen og jeg in HD Quality. Play Streaming Kongen og jeg in Best Look Video Format. Full Streaming Kongen og jeg in Top Quality. Watch Full Movie Kongen og jeg in Best Video Format. Download Full Kongen og jeg in High Quality.


You will discover that total beskrivelse af Kongen og jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og jeg
  • År for film : 1956
  • Genrer af film : Drama, Musik, Romantik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1956-06-29
  • Virksomheder af film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English, ภาษาไทย,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.3
  • Youtube ID film : HvbZNxZFn-g
  • Oversættelse af film : IT,EN,SV,EL,PT,ZH,HE,PT,ES,FR,DE,DA,KO,TR,
  • Aktører film :Martin Benson (Kralahome), Terry Saunders (Lady Thiang), Carlos Rivas (Lun Tha), Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited)), Alan Mowbray (Sir John Hay), Yul Brynner (King Mongkut of Siam), Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Rex Thompson (Louis Leonowens), Deborah Kerr (Anna Leonowens), Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn), Rita Moreno (Tuptim)

0049408

Kongen og jeg is the foremost film provided by Twentieth Century Fox Film Corporation, that comes with a beskrivelse af filmen er "I midten af 1869'erne ankommer den unge enke, Anna Leonowens til Siam, hvor hun skal lære kongens mange børn om den moderne verden i vesten. I starten kolliderer hendes selvstændige og stædige væsen med kongens egenrådige og gammeldags omgangsform, men som tiden går, lærer de to ikke alene at forstå. men også at respektere hinanden.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste quality of sound and greatest bedste skuespillere.

Should you have try out to request Film efter titel Kongen og jeg, you happen to be on the ideal websted. Her kan du look ahead to gratis eller downloade det from your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. You can definitely ur various nyeste filmtitler for nothing ved at registrere staying a medlem. You only tager 2 mins to register as well as an enormous number of nyeste film free of charge

... Watch Streaming Kongen og jeg in High Quality Video 720p ....




Set Decoration : Walter M. Scott, Director of Photography : Leon Shamroy, Original Music Composer : Richard Rodgers, Novel : Margaret Landon, Costume Design : Irene Sharaff, Screenplay : Ernest Lehman, Producer : Charles Brackett, Assistant Director : Eli Dunn, Hairstylist : Helen Turpin, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Makeup Artist : Ben Nye, Set Decoration : Paul S. Fox, Art Direction : Lyle R. Wheeler, Musical : Oscar Hammerstein II, Art Direction : John DeCuir, Director : Walter Lang, Editor : Robert L. Simpson
Ja, nu du kan se film hensyn Kongen og jeg 100% længde og tilegne den url til dette video Kongen og jeg in HD Video.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

0 comments:

Post a Comment